вторник, 21 января 2014 г.

Рефлексія. Модуль 3.

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту. Завдяки роботі за цим модулем я можу тепер орієнтуватися на сайті Міністерства освіти і науки України. Під час роботи над модулем я навчилась створювати різноманітні  навчальні матеріали, онлайн опитувальники, що допоможе мені у подальшій роботі зі студентами. Сьогодні мені вже було легше орієнтуватся у пространстві Google, завдяки нашим тренерам. Мій проект почав вимальовуватися, коли я розібралась з основними питаннями проекту. Сподіваюсь, що подальша робота буде такою ж цікавою та корисною.

4 комментария:

  1. Сподіваюсь, скоро побачимо результати проекту. Успіхів!

    ОтветитьУдалить
  2. Робота буде цікавою та корисною, а ще змістовною та ефективною! Ми це зробимо!

    ОтветитьУдалить
  3. Высшим результатом образования является терпимость. Так будем терпимы и будет результат!

    ОтветитьУдалить
  4. Користь та інтерес дійсно присутні на тренінгу! Бажаю плідної роботи!

    ОтветитьУдалить